
Turkcell’in reklam kampanyaları bana hala ilginç gelmeye devam ediyor. Aynı anda yayınlanan reklamlar arasında bu kadar kalite farkı olması gerçekten ilginç bir durum. Bir bebek, bir adam arabanın içinde ve izleyenler olarak bu kişinin çocuğun babası olduğunu düşünüyoruz. ‘Süperiz dimi Can?’ derken ufaklıkta beliren bir surat ifadesi ve ardından gelen ‘Hani süperdik Can?’ cümlesi ve çocuk bezi değiştirmeyi bilmeyen ve tarifini almak üzere telefonuna sarılan bir adam var karşımızda. Çekmeyen bir telefon, bir anda beliren Cellocan’lar ve aralarında da Erol Evgin. Turkcell olmadan hayatın çekilmez olacağını belirten şarkılarıyla. Erol Evgin genelde sempatikliğiyle sevilen bir sanatçıdır. Reklamdaki bebeğimizde öyle. Ne gibi bir konsept yaratılmaya çalışılmış bilmiyorum ama izlerken insanda hiç bir duygu uyandırmayan bir reklam.
Buna karşın Turkcell'in eş zamanlı yayında olan iştecell ve kampuscell reklamları kelimenin tam anlamıyla mükemmel.
Sarp Apak’ın İştecell reklamındaki performansına diyecek söz bulamıyorum. Patronlarımız her zaman tasarruf yapma çabasındadırlar. Bu çabalarını bazen fazlaca abartırlar. Reklamda da bu konu çok sempatik bir biçimde işlenmiş. Çaldır kapat mantalitesi her izlediğimizde tebessümden fazla bir etki yaratıyor. Kampuscell reklamıda aynı başarı seviyesini yakalamış, dikkat çekici ve etkileyici. Yaş seviyesini vurgulanma biçimi çok yaratıcı.
Turkcell markette belli bir yer edinmiş bir firma olarak ya en iyisini yapmalı ya da hiç yapmamalı. Daha önceki kapsama alanı reklamında belirttiğim gibi hiçbir duygu uyandırmayan hatta olumsuz düşünce yaratan reklamlar ,en azından zamanla firmaya olan bakış açımızı değiştirebilecek güçte olmamalılar.
Buna karşın Turkcell'in eş zamanlı yayında olan iştecell ve kampuscell reklamları kelimenin tam anlamıyla mükemmel.
Sarp Apak’ın İştecell reklamındaki performansına diyecek söz bulamıyorum. Patronlarımız her zaman tasarruf yapma çabasındadırlar. Bu çabalarını bazen fazlaca abartırlar. Reklamda da bu konu çok sempatik bir biçimde işlenmiş. Çaldır kapat mantalitesi her izlediğimizde tebessümden fazla bir etki yaratıyor. Kampuscell reklamıda aynı başarı seviyesini yakalamış, dikkat çekici ve etkileyici. Yaş seviyesini vurgulanma biçimi çok yaratıcı.
Turkcell markette belli bir yer edinmiş bir firma olarak ya en iyisini yapmalı ya da hiç yapmamalı. Daha önceki kapsama alanı reklamında belirttiğim gibi hiçbir duygu uyandırmayan hatta olumsuz düşünce yaratan reklamlar ,en azından zamanla firmaya olan bakış açımızı değiştirebilecek güçte olmamalılar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder