2 Mart 2008 Pazar
Pepsi Max
"Hayatını Maksimum Yaşa" sloganıyla Pepsi Max adından söz ettirmeyi başardı. Tabi bu başarıda Aysun Kayacı'nın payını da yadırgamamak lazım. Pepsi Max şeker içermiyor, cola pazarında şekersiz ilk maksimum cola tadını vererek bir devrimi başlatmıştır. Reklam filminden de anlaşılacağı üzere Pepsi Max hedef kitle olarak hayattan tat almayı amaçlayan erkekleri gözönüne alıyor. Görsel anlamda da bunu siyah açma halkası, koyu mavi ve siyah ambalıjıyla da kanıtlıyor. Kampanyanın etkili olmasında öpüşmek, güzellik, dudak gibi öğeler hedef kitleyi tavlama açısından muazzam bir şekilde kullanılmış. Aysun Kayacı da işin hakkını vermiş. Fakat dikkatimi çeken bir şey oldu. Bugüne kadar light ürünler hep kadınlara yönelik piyasaya sürülmüştür. Örneğin Eti form reklamları kadının günlük yaşamında da formda kalmasını vurgulamıştır. İlk kez light bir ürünün erkeklere yönelik yapıldığını görüyorum. Pepsi Max'ı Türkiye'ye getirirken erkeklere oynayıp kızlar zaten içer düşüncesi hakim gibi. Bu açıdan reklam evet çok ses uyandırdı ama çok fazla bir etki yaratıcağını kendi adıma düşünmüyorum. Bu arada Pepsi Max'ın son reklamında başarıyla rol alan Aysel Gürel'i rahmetle anıyoruz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder