15 Mayıs 2008 Perşembe
Domino's Pizza'dan yeni spam yöntemi
Herşey çokta hoşlanmama rağmen alternatifsizlikten evimin yakınında ki Domino's Pizza'dan ilk kez sipariş vermemle başladı. Telefonda ki görevli müşteri kaydı için önce ismimi ve ev telefonumu, sonra da detaylarıyla adresimi aldı. Evime pizzamın ulaşması için bunlar normal detaylardı. Sipariş faslından sonra beklenen pizza geldi. Yine çok büyük keyif alamadan yemeğimi yedim ve bir daha oradan sipariş vermeme kararımı yineledim. Olaydan yaklaşık bir ay sonra eve geldiğimde posta kutumda Domino's Pizza'dan adıma gönderilmiş bir mektup buldum. İçini açtığımda onları uzun zamandır aramadığımı, bu yüzden çok üzüldüklerini belirten bir karikatür, neden sipariş vermediğime dair bir anket formu ve promosyon fişleri çıktı. Müşteri görüşünü önemsemeleri adına iyi bir taktik diyerek çöpe attım. Aradan 15 gune yakın zaman geçti. Domino's'tan yeni bir mektup posta kutumda belirdi. Bu sefer televizyonlarda da bol bol gördüğümüz 30 dakika da siparişiniz kapınızda temalı reklamın koca bir sayfaya basılmış hali. Yeni promoson fişleri de tabiki de beraberinde. Spam maillara alışmıştım, hatta sırf spamlerden korunmak için yanıltıcı e-mail adresleri bile almıştım ancak mektup yoluyla spamden korunmak için ne yapmam gerektiğine henüz karar veremedim. Bir çok firma faturalarını doğayı korumak adına elektronik ortama aktarırken, Dominos'un bu ısrarcını tüketici olarak etik bulmuyorum. Korkum o ki, yakında sabahtan arayıp, "eğer akşama yemek yapmadıysanız size pizza getirmek istiyoruz" demeleri.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder